کرمانی ها بیان

ساخت وبلاگ
زندانی در استان کرمان


حضور 11 هزار و 901 زندانی در استان کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان دوشنبه 31 خرداد با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 هزار و 901 زندانی در استان کرمان وجود دارد، گفت: این میزان در مقایسه با ابتدای سال 94، کاهش هفت درصدی داشته است.
یدالله موحد در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه، افزود: ورودی کل افراد به زندان های استان کرمان در سال گذشته 19 هزار و 86 نفر بوده است که کاهش 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 93 داشته است و این روند کاهشی در سال جاری نیز تداوم یافته می یابد.
وی خاطرنشان کرد: در سه ماه ابتدای سال گذشته پنج هزار و 10 نفر وارد زندان های استان کرمان شده اند و این در حالی است که این میزان در سال جاری چهار هزار و 178 نفر بوده است و در این زمینه شاهد کاهش 17 درصدی هستیم.
وی تصریح کرد: کاهش ورودی زندان ها براساس اصلاحات جدید قانون دادرسی کیفری حاصل شده است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: در سال گذشته یک هزار و 748 نفر از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب مشمول عفو رهبری واقع شده اند و این افراد یا آزاد شده اند و یا محکومیت های آنها کاهش یافته است .
وی تصریح کرد: 28 نفر از محکومان به اعدام ناشی از جرایم مواد مخدر نیز با عفو رهبری مجازات اعدام آنها به تحمل حبس تبدیل شده است.
وی گفت: در سال جاری نیز به مانند سنوات سال قبل به مناسبت 12 فروردین، یک هزار و 611 نفر از محکومان زندان های استان کرمان مشمول عفو رهبری شده اند و از این تعداد 366 نفر آزاد شده اند ومجازات مابقی مجرمان نیز تقلیل یافته است.
وی تاکید کرد: زندان یک داروی تلخ است که برای درمان برخی معضلات اجتماعی به کار می رود و این داروی تلخ در حال حاضر تبدیل به یک معضل شده است.
موحد گفت: بخش زیادی از مددجویان زندان ها از افراد از محروم هستند و بخشی از آنها نیز به دلیل فقر مرتکب جرم شده اند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:58

ر اراضی دولتی در استان کرمان


اعاده دو هزار و 446 هکتار اراضی دولتی در استان کرمان به دولت
رئیس کل دادگستری استان کرمان به تشکیل 34 جلسه حفظ حقوق بیت المال در سطح استان کرمان اشاره و بیان کرد: از این تعداد هشت جلسه مربوط به مرکز استان کرمان بوده است.به گزارش دوشنبه 31 خرداد
یدالله موحد در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: بر اساس مصوبات این شورا اقدامات موثری از جمله تعیین تکلیف و تثبیت حدود پلاک 2094 بخش 9 کرمان در شهر رفسنجان انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در این پلاک اختلافات زیادی در مرز این پلاک با املاک مردم وجود داشت که این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت و مرزهای این پلاک با همکاری ادارت راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک کرمان مشخص و قطعی شد و بنا شد با متصرفان اراضی دولتی برخورد و حتی المقدور مشکلات مردم در این پلاک حل و فصل شود.
وی تاکید کرد: در سال گذشته در مجموع 918 حکم قطعی به نفع دولت صادر شده و 325 کیفرخواست نیز علیه متهمان به تجاوز به اراضی دولتی صادر شده است.
این مقام قضایی گفت: دررسیدگی به پرونده های مربوط حفظ حقوق بیت المال، 656 نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند و دو هزار و 446 هکتار اراضی دولتی به موجب این احکام به دولت اعاده شد که ارزش ریالی آنها بالغ بر 650 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی و اداره کل امور اراضی استان کرمان از تغییر کاربری بیش از 14 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی نیز جلوگیری شده است.
وی با اشاره به اجرای 322 مورد حکم قلع و قمع د ر سطح استان کرمان، گفت: از جمله این موارد می توان به صدور حکم قطعی درباره 70 هکتار از اراضی دولتی جیرفت و اسلام آباد رودبار جنوب اشاره کرد.
وی تصریح کرد: جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی، ایجاد کمربند سبز و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی به میزان یک هزار و 400 هکتار ، نقطه قوت عملکرد مجموعه دستگاه های اطلاعاتی، قضایی و امنیتی استان در مبارزه با زمین خواری است.
موحد گفت: با انسداد بیش از 500 حلقه چاه غیر مجاز در جنوب استان کرمان، پیگیری کار مطالعاتی به منظور شناسایی، تثبیت و رفع تجاوز از بستر و حریم رودخانه های استان به عنوان خدمات خوب شورای حفظ حقوق بیت المال انجام شد.
وی به صدور اسناد مالیکت بیش از سه میلیون هکتار از اراضی دولتی توسط ثبت اسناد و املاک استان کرمان اشاره و بیان کرد:، استان کرمان در این زمینه رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:58

برنامه های ستاد بزرگداشت قوه قضائیه در کرمان

برنامه های ستاد بزرگداشت قوه قضائیه در کرمان به گزارش دوشنبه 31 خرداد
رئیس کل دادگستری استان کرمان به برنامه های هفته قوه قضائیه نیز اشاره و بیان کرد: ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است.
یدالله موحد  در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت:از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه میتوان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان، مصاحبه مطبوعاتی، تبلیغات شهری، شرکت در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، هم اندیشی با کارکنان قضایی و اداری، بازید ائمه جمعه از محاکم قضایی، حضور استاندار و معاونین در پزشکی قانونی و بازدید از زندان، عطرافشانی قبور شهدا، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و ملاقات عمومی اعضای شورای قضایی استان با مردم در محل مصلای نماز جمعه، اشاره کرد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به برگزاری جشنواره مطبوعاتی "قلم و عدالت " نیز اشاره و بیان کرد: در این جشنواره تولیدات رسانه ای در قالب های خبر، گزارش ومصاحبه منتشر شده از اول تا دهم تیرماه سال 95 مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:58

نیازمند حامیان بیشتر

19 هزار فرزند یتیم و بدون سرپرست در استان کرمان نیازمند حمایت بیشتر هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دوشنبه 31 خرداد معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام استان کرمان گفت تاکنون 6 هزار فرزند در قالب طرح محسنین توسط 8 هزار خیر حامی یابی شده اند اما با توجه هزینه های زیاد به حامیان بیشتری نیاز دارند .
حجت الاسلام طاهری افزود در طرح محسنین فرزندان یتیم نیستند بلکه سرپرست ندارند و برای مسکن ، تحصیل و امورات زندگی با مشکل مواجه هستند .
وی همچنین از حامی یابی 13 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد توسط 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت : این فرزندان هم با توجه به هزینه هایشان نیاز به حامیان بیشتری دارند .
حجت الاسلام طاهری افزود پایگاه های کمیته امداد در شب های قدر برای حامی یابی این کودکان در سراسر استان کرمان برپا خواهد شد.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:12

آخرین بروز رسانی : دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۴۵

کلیه حقوق متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد. | هرگونه برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Powered By SAIN

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:12

طرح هجرت در استان کرمان

160 روحانی طرح هجرت در استان کرمان فعالند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دوشنبه 31 خرداد  معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان امروز به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت این روحانیون به روستاهای بالای 1000 نفر اعزام میشوند و حداقل یکسال به فعالیتهای دینی و تبلیغی میپردازند .
حجه الاسلام رضایی افزود همچنین 13 مبلغ برادر و 16 مبلغه خواهر در مدارس استان کرمان فعالیت تبیلغی دارند.
وی گفت 90 نفر از طلاب حوزه نیز در کنار تحصیل ، در مکانها و مراکز مورد نیاز به فعالیت تبلیغی مشغولند

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:25

آبرسانی در استان کرمان


بیش از 100میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به آبفار استان کرمان اختصاص یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمانروشنبه 31 خرداد  گفت: با تخصیص این اعتبار راه اندازی بیش از80 مجتمع آب رسانی در استان تعریف شده که 62 مورد در راستای تحقق مفاد اقتصاد مقاومتی است.
آقای رشیدی افزود با راه اندازی 34 مجتمع آبرسانی از این تعداد تا پایان امسال بیش از 165 هزار نفر در روستاهای مناطق شرق و جنوب استان کرمان از آب شرب سالم بهره مند می شوند.
وی افزود49 طرح آبرسانی تک روستایی نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تعریف شده است که از این تعداد به 21روستا امسال آبرسانی می شود

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:25

وقفی بودن بیش از نیمی از اراضی شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت این اراضی یا ۶ دانگ یا سهم مشاع وقف هستند .
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده دوشنبه 31 خرداد  گفت در کل کشور تنها موقوفات استان های کرمان و گلستان اراضی مشاع دارد که پراکندگی این اراضی در شهر کرمان مشکلاتی را برای رسیدگی به وضعیت موقوفات به وجود آورده است.
وی تعرض متصرفین به حدود موقوفات و فروش این اراضی به مردم را دیگر مشکل شهر کرمان دانست که باعث رشد بی رویه حاشیه نشینی در این املاک شده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان افزود: درحال حاضر 20 هزار مستاجر در املاک وقفی شهر کرمان است که فقط 40 درصد آنها اجاره بهاء می پردازند و بقیه یا نمی دانند که باید اجاره دهند یا توجه نمی کنند که در هر صورت اشکال شرعی دارد

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:25

توزیع ۴۰۰ جلد قرآن در رفسنجان

رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت :در ده روز اول ماه رمضان ۴۰۰ جلد قرآن بین مساجد،ادارات وبرخی از جلسات خانگی مستمر وسالانه در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یکشنبه 30 خرداد حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ترویج فرهنگ قرآن خوآنی را از اهداف این امر دانست و افزود: قرآن خوانی و قرآن دانی برای مردم و مسلمانان فخر است.

وی با اشاره به گذشتن ۱۳ روز از ماه مبارک رمضان ، خاطر نشان کرد : مردم رفسنجان در برگزاری جلسات و محافل قرآنی همت بالایی دارند که در طول سال جلسات قرآنی به صورت مستمر برگزار می شوند

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:34

شبکه آبرسانی در زرند

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرند گفت : طی دو ماهه نخست سال جاری 406 فقره حوادث انشعابات و شبکه آبرسانی در این شهرستان رفع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛یکشنبه 30 خرداد  یدالله امیری زاده افزود: این حوادث شبکه آبرسانی شامل حوادث انشعابات حوادث شبکه اصلی و حوادث شبکه فرعی بودند که در این شهرستان برطرف شد. وی افزود: این حوادث در شهرهای خانوک ، ریحانشهر، زرند ،یزدانشهر، کوهبنان و کیانشهر توسط واحد اتفاقات رفع شدند

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:34

جذب حامی برای ایتام قلعه گنجی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قلعه گنج گفت: در قالب جشن گنج رمضان ، تاکنون 80 حامی برای ایتام و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانیکشنبه 30 خرداد  ؛ عباس مهدوی با اشاره به اینکه این جشن از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب با همکاری بنیاد مستضعفان و با حضور هنرمندان کشوری در شهرستان قعه گنج برگزار می شود، افزود: تاکنون در راستای برگزاری این جشن 80 حامی برای ایتام و فرزندان مددجویان نیازمند زیر پوشش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین جذب شده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با دست اندکاران برگزاری این جشن شماره پیامک 10001000700 به منظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان مددجویان نیازمند اختصاص یافته که خیرین می توانند با ارسال عدد 7 به این شماره پیامک حمایت ایتام و فرزندان مدجویان نیازمند را عهده دار شوند.

وی گفت: همچنین با همکاری این بنیاد خیریه 750 نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان قلعه گنج اطعام و افطاری داده شدند و برای اطعام این ایتام بالغ بر بیش از 10 میلیون تومان هزینه شده است.

مهدوی تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان را بالغ بر یک هزار و 230 یتیم دانست و تصریح کرد: این ایتام توسط2 هزار و 35 حامی حمایت می شوند.

وی با بیان اینکه 486 فرزند مددجوی نیازمند تزیر پوشش کمیته امداد شهرستان قلعه گنج قرار دارند، یادآور شد:این تعداد توسط 460 حامی خیر در قالب طرح محسنین حمایت می شوند

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:34

نمایشگاه قرآن کرمان

موسسه فرهنگی قرآن وعترت جامعه القران خواهران کرمان در یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان طرح آموزش قرآن کریم ویژه بی سوادان را اجرا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یکشنبه 30 خرداد موسسه فرهنگی قرآن وعترت امام رضا(ع) به مدیر مسئولی عبادزاده ضمن معرفی دوره های حفظ تخصصی این موسسه با حضور در یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم وعترت طرح آموزش قرآن کریم ویژه بی سوادان را اجرا می کند.

گفتنی است: همچنین با حضور کارشناسان حفظ در غرفه نیز به بازدیدکنندگان مشاوره های لازم در زمینه حفظ قرآن کریم ارائه می شود.

موسسه فرهنگی قرآن وعترت جامعه القران خواهران کرمان همچنین کلاسهای آموزش حفظ وتجوید را در غرفه برگزار می کند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:18

جمع آوری 20 فقره انشعاب غیر مجاز در بم

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بم از قطع و جمع آوری بیست فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهر بروات بم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛یکشنبه 30 خرداد  حسین چرخ انداز با اشاره به اینکه قطع انشعابات غیر مجاز تأثیر زیادی بر روند توزیع عادلانه آب در بین شهروندان و کاهش آب بدون درآمد ایفا می کند ، از شهروندان درخواست کرد: با مصرف بهینه آب ، این امور را در خدمت رسانی مطلوب تر به مشترکین یاری رسانند.

گفتنی است:بروات با 6 هزار و 500 اشتراک در 5 کیلومتری بم قرار دارد

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:18

سکونتگاههای غیررسمی در کرمان

رئیس بهزیستی شهرستان کرمان گفت: متاسفانه طرح توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی پیشرفت ندارد وعملا ناموفق بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،یکشنبه 30 خرداد وحیدزاده بااشاره به اینکه حجمی ازمنابع دستگاه های دولتی درسکونت گاه های غیررسمی هزینه می شودبدون اینکه به توانمندسازی مردم منجرشودافزود: دراین طرح ها معمولا خدمات زیادی انجام می شود که نه تنهابرمبنای اسنادبالادست نیست بلکه نمی توان آن را توانمند سازی دانست.

وی گفت: شهرک پدر،شهرک صنعتی،فیروز آباد،صیادشیرازی چهارسکونتگاه غیررسمی درطرح توانمندسازی هستندکه بااستقرارکلینیک های مددکاری دراین چهارمنطقه درطول شبانه روز دراوقات مختلف درتشکیل جلسه با مردم اجتماعات محلی شکل گرفت.

وحیدزاده بابیان اینکه سکونت گاه های غیررسمی محل انواع آسیب های اجتماعی وفعالیت های اقتصادی کاذب ،خانه های محلی وشبکه های کاذب است اظهارداشت: باورود مددکاران اجتماعی به این مناطق پدیده های اجتماعی مثل روابط اجتماعی وهمسایگی شکل گرفته است.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 2:18

کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان کرمان

جمعیت کیفری زندانهای استان کرمان رو به کاهش است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمایکشنبه 30 خرداد  رییس کل دادگستری استان کرمان جمعیت کیفری زندانهای استان را در حال حاضر 11 هزار و 901 نفر اعلام کرد که در مقایسه با ابتدای پارسال هفت درصد کاهش نشان می دهد.
اقای موحد که در آستانه هفته قوه قضاییه در نشست خبری شرکت کرده بود همچنین گفت متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها از 89 روز امسال به 81 روز کاهش یافته است.
وی گفت میانگین ورود پرونده به دادسراهای استان کرمان 350 پرونده به ازای هر یک صد هزار نفر است که این عدد در کشور 450 پرونده است .
هفته قوه قضاییه از اول تیر آغاز می شود.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:25

کشف14 کیلوگرم هروئین در سیرجان

14 کیلوگرم هروئین از قاچاقیان در سیرجان بدست آمد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان یکشنبه 29 خرداد  گفت در پی عملیات اطلاعاتی این مقدار مواد مخدر به همراه مقادیری پول نقد در بازرسی از منزل قاچاقچیان کشف شد.
سرهنگ محمد رضا ایران نژاد افزود در این رابطه دو متهم دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:25

رنگین کمان شهرداری کرمان

طرح رنگین کمان شهرداری کرمان ویژه فصل تابستان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمایکشنبه 29 خرداد  معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان این طرح برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در 50 رشته‌ی علمی، آموزشی، فرهنگی، صنایع دستی، تفریحی، ورزشی در مراکز زیر مجموعه‌ی این معاونت از اول تیر آغاز می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی توانمندسازی افراد و ایجاد کارآفرینی را از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی دانست و گفت هزینه‌ی این دوره‌های آموزشی به گونه‌ای است که همه ی اقشار جامعه بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
وی افزود: جامعه ی هدف در نظر گرفته شده برای بهره‌مندی از برنامه‌های شهرداری کرمان، همه‌ی افراد از سنین کودکی تا کهن‌سالی است.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 23:25

مسابقات قرآن کریم

ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهر محی آباد ماهان برگزار شد به گزارش یکشنبه 29 خرداد
دراین مسابقات بیش از 110 شرکت کننده در رشته های حفظ قرائت، ترتیل واذان در دو سطح نوجوانان وبزرگسالان به رقابت پرداختند.        

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 12:50

فوتبالیست نوجوان کرمانی

فوتبالیست نوجوان کرمانی / بازهم ملی پوش شد.به گزارش یکشنبه30خرداد
با اعلام دعوت شدگان به تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور / علیرضا اسدآبادی / فوتبالیست بمی / بازهم در جمع ملی پوشان تمرین میکند.
نوجوانان ایران / تمرینات خود را از فردا تا سوم تیر در تهران پیگیری میکنند تا خود را برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در هند آماده کنند.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 11:25

مسابقات قهرمانی کشوری کارتینگ

تنها نماینده کرمان در مسابقات قهرمانی کشوری کارتینگ / طلایی شد.به گزارش یکشنبه 29 خرداد
در پنجمین دوره مسابقات / چهل راننده از تهران / خوزستان و کرمان در چهار کلاس و به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران باهم رقابت کردند که محمد سیدی / راننده کرمانی / در کلاس مستر / عنوان نخست را بدست آورد.

کرمانی ها بیان...
ما را در سایت کرمانی ها بیان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان kermaniha بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 11:25